.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه آموزش و پرورش بابل درپی رفتار هنجارشکنانه در کانون فرهنگی تربیتی
آموزش و پرورش بابل درپی رفتار هنجارشکنانه مجری یک برنامه در کانون فرهنگی تربیتی این شهرستان بیانه‌ای صادر کرد.
بیانیه آموزش و پرورش بابل درپی رفتار هنجارشکنانه در کانون فرهنگی تربیتی

شمال نیوز : دو کلیپ از رفتار هنجارشکنانه یک مجری در حین برگزاری جشنی که با حضور دانش آموزان دختر در یک کانون فرهنگی برگزار می‌شد در فضای مجازی منتشر و همزمان واکنش‌های شدیدی را بدنبال داشت.

اداره آموزش و پرورش بابل بعد از انتشار این دو کلیپ در بیانه‌ای اعلام کرد اتفاق روی داده در سالن فرهنگی- تربیتی به هیچ مورد قبول نیست و مایه‌ی تاسف و ناراحتی است، این اتفاقات بدون اطلاع و سین مورد توافق جشن روی داد که مغایر با هنجار‌های آموزش و پرورش و شئونات شرعی و قانونی بوده و باعث شد تا تذکر گرفته و ادامه برنامه متوقف گردد.

رعایت هنجار‌ها و احترام به حقوق شرعی و قانونی در متن قرارداد بین مرکز غیر دولتی پیش دبستانی و کانون آمده بود که از آن تخلف گردیده است، مدیر پیش دبستانی خصوصی بابت تخلف تذکر گرفت، ادامه فعالیت این مرکز برای سال تحصیلی آتی نیاز به تائید مجدد و طی مراحل گزینش و حراست خواهد داشت.

مجوز مجری برنامه برای اجرای برنامه‌های بعدی بلافاصله لغو شد (۳ برنامه بعدی وی در هفته آینده نیز لغو شد) و مجری برنامه از عملکرد خود اعلام پشیمانی کرده است و عملکرد ایشان بر اساس وظیفه سازمانی به مقامات بالاتر گزارش گردید.

مدیر کانون تذکر و برای اتفاق روی داده کتبا به واحد‌های نظارتی عذرخواهی داشت و مقرر شد از این به بعد در زمان اجاره سالن، یک نفر حضور داشته باشد تا در صورتی که هنجار‌ها و ضوابط رعایت نشود از اجرا و ادامه‌ی مراسم جلوگیری شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.